Blogg..

Tanken med den här bloggen var ju att den på något sätt skulle ta över efter bloggen på lunar..
Men det är fortfarande så att när man väl säger till sig själv att man ska sätta sig och skriva här så kommer man inte på ett jota att skriva. Sen upptäcker man någon timme senare att man precis skrivit ett väldigt onödigt inlägg i bloggen på lunar ändå :P Undra varför det blir så...reflex kanske?

men jag kan ju lika gärna berätta det som jag berättade i bloggen på lunar då... inte för att det spelar nån roll va, för jag tror inte att det är en jävel som läser denna bloggen :P men då kan man ju oxå få ha lite privata tankar här ifred :P haha

Helgen har som sagt varit händelserik...eller inte. Jo, kanske i fredags när vi va på inflyttningsfesten hemma hos Martina och Kristoffer. Där va det livat, mycket folk, mycket dricka, hööög musik. tror inte att deras grannar va så himla glada på dem...En ordentlig bas fick de igång med sitt surroundsystem :P
Vi skulle ut sen efter festen va det tänkt, men oscar mådde dåligt och ville gå hem och jga insåg att jag inte hade några pengar med mig så jag följde med honom och såg till så han kom i säng.
Tur va väl det för efter en stund i sängen började älsklingen kräkas :S stackare.
Han va inte full eller så men hans mage tål nog inte sprit så bra :S

Lördagen var en av de segaste och slappaste dagarna jag varit med om :P
jag låg i soffan och glodde Top Model heeeela dagen. resten mig bara för att gå o kissa och göra lite lunch och sen gå upp till affären o handla kvällsmat och chips :P sen var det soffan hela kvällen igen.
 Ja idag var inte mycket bättre :P Sov till halv 12, kollade tv till halv 4, sen skulle vi cykla till willys men mitt cykeldäck sprängdes....oscar hade pumpat det för hårt...så vi fick vända. tur att vi inte hunnit så långt. men det är ju inte farligt att gå till willys heller. tar typ 20 min max.
Va inne i de nya affärerna där och jag har kommit på hur gärna jag vill ha en kanin :P vet inte var det kom ifrån men när vi va i djuraffären o såg den söta lilla lejonkaninen så blev jag helt kär. mwah ;D skitsöt.

Nu har vi precis sett klart Wallander: Brandvägg, otroligt bra film!
Köpte förövrigt två nya filmer idag; 10 things I hate about you och en DVD med avsnitt från bert-serien :D
Älskade ängel dudududud yäh :D
                                                                       Bert min idol :)

men nu ska jag kolla vidare på filmen.
tja'rå

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0