Herregud vad jag suger på att skriva här ;P

Haha, jag har inte skrivit sedan i april. Fan va kass jag är.
Allt fler av mina homiez skaffar ju blogg så jag måste börja uppdatera här.

Ja, sommaren har kommit och gått med en jävla massa regn i sitt sällskap.
har nog varit en av de värsta sommrarna i mitt liv tror jag. vädermässigt ;P
men det förstörde ju mitt sommarjobb ganska rejält tyvärr; ingen vill käka
glass när det pissregnar ;P och nu är skolan igång igen och jag är tillbaka i
norrköping igen. känns ganska skönt faktiskt.  få komma igång med mitt liv
igen. flytta hem igen var fan jobbigare än att flytta hemifrån ;P haha

Igår var det München Hoben och det var så jävla kul =)
bilder finns att titta på http://amorina.bilddagboken.se/ 

Ha're godis.
Köss

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0