Susanna goes Skåne


Jajemen, det gör hon. Imorgon kväll åker jag hem till underbara och saknade Helsingborg
där alla mina underbara och saknade vänner och familjemedlemmar bor.
Komer upp ganska sent på kvällen, närmare bestämt 22.30 så jag har fått lov att sova hos Nicole =)
Det ska bli himlans mysigt. Ska kolla på Top Model, precis som förr i tiden =)
Fast jag, mitt dumma nöt, gjorde ju som sist. Skulle googla på modellernas bilder och råkade då
se vem som vinner tävlingen. Sällan jag gör så?? Gjorde det med Top Model Sverige också.
Dagens klantarsle *trummvirvel* Susanna!!

Mitt schema är fullkomligt späckat denna helgen.
Som sagt sover jag hos Nicolina på onsdag, på torsdag ska jag äta lunch med Carro i Ängelholm,
sen blir det dansföreställning med systrarna i Höganäs på kvällen. Ska få se Sabina dansa =)
Sen på fredag förmiddag hoppas jag att jag får träffa Michella men det verkar inte som att det blir av :(
På eftermiddagen ska jag och systrarna bus till Väla och shoppa loss ;)
På kvällen blir det mys med föräldrarna som kommer hem från göteborg. så ska det låta och sånt antar jag.

Lördag morgon sticker jag och Nicole till Malmööööö för en mysig lite shoppingutflykt =)
Luncha och strosa omkring och mobba malmöborna för deras äckligt fula malmöitiska :P
På kvällen blir det utgång på Tivoli, men först ska vi har vår egna privata lilla förfest, precis som förr ;)

Så sover jag förmodligen hos Nicole på lördagnatt oxå eftersom hon bor mitt i centrum så slipper jag

vingla mig hela vägen till larööööd.


Söndag åker jag hem :(

Bläää.


Men så ser iaf min kommande helg ut. Uppdatering om strapatserna kommer ;)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0