Ännu en helg förbi

Vet att jag säger det ofta, men herregud va fort veckorna går. Tyckte det var måndag bara för någon dag sedan, och nu är det redan söndag kväll och jag ska strax gå och sussa. När jag vaknar är det måndag igen. Men denna veckan är början på de nästan 3 veckorna som vi har ledigt för att skriva klart b-uppsatsen. Så det blir bara skrivande ända fram till den 16 maj. Denna veckan blir det skriva måndag-onsdag, sen på onsdag eftermiddag sticker jag och Oscar till Skåne - Äntligen. Längtar hem så otroligt mycket.

Men nu är det faktiskt dax för mig att traska i säng, ska träffa Elin kl 9 imorgon och jag har inte fått sova mkt denna helgen. Är jättetrött, så det passar bra att gå och lägga mig redan. Har varit duktig och jobbat hela helgen + tvättat från 16-21 idag, så huvudet är alldeles slut nu. Tänderna är färdigborstade och sminket är borttaget. Nu väntar en liten kissepaus och sen kudden. Natti natti.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0