Busfabriken.


Jag ska få provjobba på Busfabriken!!!!!!!!! Är överlycklig! Skickade in en intresseanmälan i tisdags och nu ringde de och vill att jag ska provjobba på lördag. Faaaaan va roligt det ska bli! =) Hoppas verkligen jag får extrajobb där sen. Tänk och bara få hjälpa barnen och leka och hålla i barnkalas och massa sånt. Perfekt jobb för mig!!!

Däremot har jag fortfarande inte hört något från sommarjobbet. De skulle höra av sig denna veckan :( Får ringa imorgon och höra med dem, om de inte ringer imorgon.

Elin och jag är klara med vår första inlämning till B-uppsaten :) Väldigt snyggt och bra blev det =)
Nu ska jag fira med ett varmt badkar tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh så roligt att extrajobba på busfabriken! Googlade lite omkring det eftersom busfabriken ska öppna i Jönköping där jag bor och jag funderar på att söka jobb. Fick du jobbet sedan? Är det lika kul som det låter och har du några tips på vad man ska skriva i intresseanmälan? :) Ha det fint!

2008-11-01 @ 13:48:08
URL: http://olaus.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0