färdigstädat

Nu är lägenheten färdigstädad och fin :) Bort med alla dammtussar och skräp. Sängen är bäddad, maten är förberedd och soffa är rullad. Nu väntar jag bara på att Oscar kommer hem och att föräldrarna kommer. De ringde precis och de passerade då Linköping så jag räknar att de är här om ca 20 minuter :) De lär nog komma före Oscar faktiskt. Sen ska han ställa sig och göra rent grillen så vi kan grilla :) Det har slutat blåsa nästan helt nu så jag hoppas att han slipper stå och frysa därute ;P haha. Men men, nu ska jag plocka undan det sista och stänga ner här. Kommer nog inte vara så duktig på att uppdatera bloggen under helgen. Men då vet ni ju varför :)
Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0