Jobbdag 1: avklarad

Nu är jag hemma från jobbet. Otroligt skönt att komma hem såhär tidigt. Känner att jag behöver ha halva dagen ledig sen också i fortsättningen med tanke på att det är så mycket att göra i skolan just nu. Är aldrig ledig och får ta det lugnt längre. Ska prata med chefen på jobbet och berätta läget och be att få kortare pass så jag inte bränner ut mig.
Nu tänkte jag först äta någon macka, ta en huvudvärkstablett och andas lite. Sen blir det nog en runda på stan. Liiite saker jag behöver till garderoben bland annat. Får se om jag kan få någon med mig kanske. Så tråkigt att gå själv.

Ikväll blir det nog pizza. Har varit mycket sådant på sista tiden, inte bra. Men vad göra man ;) Det är ju så gott =D

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0