Långhelg

Då va lektionerna slut för denna veckan. Jäkligt skönt faktiskt. Iof ska vi sitta med B-uppsatsen hela dagen imorgon eftersom den ska lämnas in imorgon. Men sen på fredag har jag inget alls och då ska jag bara softa. Ska iof städa lite och kolla på Människans utveckling-tentan.. men annars ska jag bara softa :) Har inga lektioner förens på tisdag =) Så jäkla skönt. Det är så himla stressigt nu så det ska bli skönt med en lugn helg. Oscars bror kommer hit men de ska sitta och plugga ihop en del så jag kommer få tid för mig själv. Vill till IKEA på lördag en sväng, köpa lite saker till badrummet och snygga till lite där. Ser så himla tråkigt ut nu. Ska köpa någon hylla och en badrumsmatta och lite så. Sen är min lillkusin i Linköping och spelar innebandycup, så jag hade tänkt åka inom och säga hej och hejja på honom lite. Har inte träffat honom på jättelänge!!!
Sen på söndag ska jag faktiskt vara barnvakt i några timmar till lilla söta Emilia :) Kanske kan komma iväg och träna lite i helgen också. Skulle egentligen tränat idag men glömde bort tiden...

Jag är så himla stolt över mig själv. Det låter egoistiskt kanske men jag har all rätt att vara det. Tidigare va jag den tysta tjejen som aldrig sa något, aldrig vågade stå upp för sina åsikter eller som inte ens vågade ställa en fråga, i rädsla för att bli idiotförklarad. Men min nya basgrupp har ändrat på detta. Jag älskar min basgrupp. Ni är underbara. Ni låter mig vara knasig och ställa konstiga frågor utan att ni dömer mig. Jag kan prata hur mycket jag vill utan att bli nervös och jag älskar det. Det är sådana som ni som vet hur man stöttar. Tack för att ni låter mig utvecklas på rätt sätt. För första gången på länge så längtar jag till basgruppsträffarna. <3


Haha, Nicole drog världens bästa raggningsrepliksvar. Om en kille kommer fram till dig för att ragga upp dig och säger:  du är den vackraste människa jag någonsin sett.

Då ska du svara:  då måste du väl fatta att jag kan få någon långt bättre än du!

Så jävla bra!


Någon som vill följa med till IKEA på lördag?


Kommentarer
Postat av: Nic ;D

Haha, jag vet. Jag är bäst

2008-04-09 @ 22:50:11
URL: http://niccii.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0