Prima ballerina

Idag gick jag en snabb sväng med söta Emmie på stan. Vi kollade efter studentpresent till min syster, Oscars bror och Emmies kompis. Hittade...inte så mycket ;P haha. Inte till dem iaf. Jag hittade däremot jättefina skor. Köpte ett par svarta ballerina på DinSko för 149:-. Har även varit och provat de svart och blåa tygskorna från Skopunkten som jag bloggade om igår. Vill verkligen ha båda två. De kostar bara 199:-, frågan är om det är värt att köpa båda två eller om jag ska satsa enbart på något av dem? Nu köpte jag ju svarta ballerina idag, kanske ska köpa enbart de blåa tygskorna då? fast de svarta kan ju också vara bra och ha i sommar. Så det blir nog faktiskt båda skulle jag tro. Men jag får vänta några dagar så jag har pengar. CSN kommer ju på fredag, hoppas på att få lön för min första arbetsdag också. Blir väl runt 600:- skulle jag tippa på.

Vad tycker ni? De blåa eller svarta eller båda två?
image93

Och här är mina söta ballerina som jag köpte idag :)

image94

Kommentarer
Postat av: Anonym

de blå är fina

2008-04-28 @ 14:13:15
URL: http://daloatf.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0