Slappefredag

Äntligen fredag. Idag ska jag inte ens titta åt böckerna. Eller jo, kanske. Får se hur upptagen jag blir med annat. Ska först och främst varva ner, få bort stressen, andas lugnt och va för mig själv. Resten av helgen kommer att bli ganska hektiskt och denna och förra veckan har varit så jobbiga. Så jag behöver verkligen en lugn dag. Imorgon ska jag ju provjobba på Busfabriken, ska va där kl 10 redan. Sen vet jag inte hur länge jag ska va där. Hoppas att det inte blir hela dagen för jag vill verkligen åka till Linköping och träffa kusinen. Men det kanske jag kan göra efter jag har varit barnvakt på söndag isf. Ska va ute på Lindö mellan 10 och 14 ungefär. Skönt med lite klirr i kassan =) Tror inte att jag får något för att provjobba, gör ju det mest för att se om jag passar där och så :) Vilket jag tror att jag kommer göra. Leka med barnen och allt :) Kan man ha ett roligare jobb?

Ikväll kommer Oscars bror hit också. Ska bli trevligt. Han kommer ikväll med bussen vid halv 10 ungefär. Tycker synd om honom som får åka den där äckelbussen i 6 timmar ;P Inte alla som gillar den bussen, eller vad säger du Emmie ;) Oscar och Petter ska iaf umgås lite själva, eftersom jag ska jobba, och sitta och plugga lite ihop :)
Synd att inte resten av familjen kunde följa med. Har inte träffat dem sedan nyår typ, kan det verkligen stämma? Nej, jag träffade ju dem när jag kom hem från Egypten oxå ju =) Men det är ändå längesen, nästan två månader sedan. Men så är det ju när man bor långt bort.  :S

Igår hade jag en hemsk dag. Bröt ihop redan vid frukostbordet, Oscar fick hålla om mig jättelänge innan jag kunde torka tårarna och äta min frukost. Det har varit så jobbiga veckor i skolan och det är inte slut än, plus att min morfar skulle fyllt år igår. Bägaren bara rann över. Tacka vet jag att jag har min älskling. <3


Nu ska jag äta frukost, sen städa lite här.


Kommentarer
Postat av: Em

BUS POWER!!!
=)

2008-04-12 @ 01:28:34
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0