Tacopaj och film

Nu är jag hemma från träningen. Blev 20 minuters rask promenad på bandet, 15 minuter på "jogging-maskinen" (vetefan va de kallar den, men roligt är det iaf ;P) och sen lite olika träningsmaskiner för rumpa, lår och mage :) Nu känner jag mig duktig.... eller nej. För det låg en godispåse framme när jag kom hem nu...och det är inte bra, har knaprat i mig några bitar redan, får se om jag kan behärska mig :P Nu står det 4 tacopajer i ugnen oxå, hade så mkt köttfärs över från tacokvällen i helgen så jag gjorde 4 st direkt när all köttfärs var tinad. Kanon, för då har jag till lunch imorgon och lunch till mig o oscar på torsdag :) Eftersom han inte är hemma idag så blir det väl film eller något. Tycker det är jäkligt synd att kanal digital ersatt TCM med kanal 9... för just ikväll går Jerry McGuire, en av mina absoluta favoritfilmer. Så vi får väl se vad jag gör. Kanske kan se Dagboken eller nåt annat bra. Ska försöka att hålla mig ifrån Juno idag ;)

Fan va jag är shoppingsugen. Vill så gärna handla från Forever21 men frakten är så dyr :( Någon som vill vara med och beställa därifrån?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0