That's it

Det var det det. Idag hade vi vår sista basgruppsträff och sista föreläsning för denna terminen och på väldigt länge också. Nästa termin är vi ute på praktik heeela terminen och då blir det inte många föreläsningar och träffar. Vet inte om det blir några alls faktiskt. Vi avslutade dagen med lunch med basgruppen på resturang Peking. Kinabuffét. Mumsmums. =) Sen blev det en snabb sväng med Ludwig på stan. Va och kollade på Akademibokhandeln efter studentpresent till Oscars bror och sen kollade vi vidare på Åhlens där vi fastnade vid barn-dvd-hyllan och hade en liten nostalgitrip. Beppes godnattsagor, Sunes Jul, Ebba och Didrik, Felix och Fenix mfl mfl. Lilla Ludde gick därifrån med Beppe i ryggsäcken =) hihi. Sen blev det en glass på pressbyrån innan vi steg på vars ett tåg/spårvagn och åkte åt vars ett håll. Väl hemma ställde jag mig och diskade hälften av berget, resten är Oscars. Han kommer hem sent ikväll eftersom de har labb ikväll. Fattar inte varför ingenjörsutbildningarna förlägger lektioner till kl 21 på kvällen. Stört. Nu är jag så gott som ledig i tre veckor...eller ja, egentligen inte. Vi har en B-uppsats att skriva klart. Men jag hoppas inte vi kommer behöva sitta varje dag. Jag kommer ju åka hem på onsdag och vara hemma nästan en vecka, superskönt. Så innan det och efter det ska vi lägga ner massor med tid på att få klart uppsatsen =) Vet inte riktigt vad jag ska göra nu fram tills Oscar kommer hem. Träna kanske?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0