Torsdag

Snart fredag. Äntligen. Sista dagen i skolan denna veckan för imorgon är jag ledig. Eller ja "ledig", måste sitta med b-uppsatsen imorgon. Fick inte mycket gjort igår tyvärr, valde att sitta med tentan i människans utveckling halva dagen men det drog ut på tiden så jag satt mellan halv 11 till 16 med den. Är klar med frågorna 1-3 nu iaf. Så bara en fråga kvar. Känns skönt. Har en förhoppning om att faktiskt kunna lämna in den innan sommaren. Hoppas bara jag slipper komplettering.

Efter pluggandet så bar det av till gymmet. Har inte varit där på ca 3 veckor. Har varit mycket nu de senaste veckorna. Var sjuk mycket, långdragna förkylningar och hosta, sen va jag hemma en vecka och så har det varit mycket skolarbete. Vilka undanflykter man kommer med =P Anyway jag fick för mig igår att jag skulle gå på spinning för första gången i mitt liv. E kunde inte följa med så jag gick dit ensam. Vi va 6 stycken på det passet. Kom in där som ett ? och visste inte vad ja skulle göra. De andra började ställa in sina cyklar så jag stod och sneglade lite innan jag kom på konstruktionen =P Ställde in den och satte mig och körde igång. Jag höll på att svimma efter fem minuter. Bara kände hur orken rann ur mig och det vitnade för ögonen, började skaka och trodde jag skulle trilla av cykeln. Dum som man är så tar man i alldeles för mycket i början, men inte sålätt när man aldrig tränat det innan kanske :P haha. Efter att ha vilat lite så släppte det och jag körde på en stund till. Efter halva passet gick jag därifrån. Sprang in på toaletten och la mig med benen högt. Och det var verkligen i sista sekund. Hade jag suttit kvar på den cykeln i 5 sekunder till så hade jag garanterat tuppat av. Riktigt obehagligt. Såå, det blir nog inte spinning för mig någon mer gång :P haha

Dagens "to do-list"

  • Basgrupp 13-16
  • Försöka ta oss till affären och handla
  • Vi får hem vår goding =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0