Back.

Nu är jag tillbaka, både i Helsingborg och på min dator. Dessvärre har jag inte lyckats få igång det trådlösa nätverket men eftersom det funkade med internetsladd så är det iaf inte nätverkskortet som är sönder och tur är väl det :)

Mamma och jag har haft några mysiga dagar tillsammans. Åkte upp till Göteborg med pappa i tisdags, åt lite frukost i lägenheten och sedan stack vi till stan. Gick omkring mest och fönstershoppade, tittade på lite möbler och kläder, träffade min älskade moster på lunchen. Fick även träffa Niclas och det va ju fan inte igår :P Riktigt kul att se honom igen. Jag shoppade ingenting och jag kände mig såå himla duktig. Det ekar nämligen i plånboken så det gäller att hålla i pengarna. Fast jo, en sak köpte jag. Men det är en hemlis än sålänge för det är nämligen en present till en tjejkompis. Tihi, så busig jag känner mig. Mooooving on ;)
På tisdagskvällen så bjöd vi hem farmor på middag och jag gjorde Flygande Jakobsson som vi mumsade upp alla fyra. Sen fick mamma, pappa och jag för oss att vi skulle åka in till stan och se Mamma Mia på bion (detta var 35 minuter innan filmen började). Väl framme möttes vi av skylten: Mamma Mia - utsållt. *suck* Inget att göra, vi hade ju gjort en chansning och det gick inte ända hem. Så vi satte oss i bilen och körde och överraskade min faster istället. Där satt vi och käkade godis, drack cider och kollade på Morden i Midsomer. Trevligt :)

Onsdagsmorgonen kom tiidigt. Eller ja, halv 9 gick jag nog upp ;P Frukost och sen direkt in i bilen för en färd på lite mer än en timme ut till Skaftö i Bohuslän där mammas morbror och hans fru har en mysig liten sommarstuga :) Nisse va inte där men deras dotter Malin och hennes sambo och deras tvåårige lille son va där. Han va det sötaste och smartaste barnet jag någonsin träffat. TVÅ år och kunde prata hela och långa meningar. Riktigt duktig. Och himla söt.
Vi åkte därifrån i morse och körde en ganska lång omväg ner till Göteborg bara för att titta på hur underbart Bohuslän är på sommaren. Vem säger nej till detta lixom???



I helgen har jag nog inte mycket ledig tid direkt.
Imorgon ska jag träffa Nicole halv 12 för att följa med henne till frisören. Jag ska sitta och kolla hårböcker och tidningar och komma på hur jag vill klippa mig. Är trött på mitt hår och min frisyr men jag vet inte hur jag vill ha det. Några förslag?
Sen ska vi på hemligt uppdrag och sedan ska vi ha bästiskväll. Har inte riktigt bestämt hur den kvällen ska se ut ännu, om det blir hemmamys med film eller om det blir en utekväll med drinkar. Får se vilket humör vi är på tror jag.

På lördag är det klädbytardag kl 3. Sedan ska jag och Therese ut på kvällen. Hoppas verkligen jag kommer orka gå ut båda dagarna om det nu blir så ;P haha. har varit grymt trött de senaste dagarna när jag varit ledig, men det ska nog gå. Får ju passa på när jag är hemma, för i Norrköping har jag inte många att gå ut med...

Nej. Nu blir det sängen. Natti.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0