Det pyser ur öronen

Jag är arg. Idag är fan ingen bra dag för mig. Eller, det har varit det ända tills jag kom hem. Jag hade hoppats på att få köpa min biljett till kalasmottagningen idag, men Emma ville vänta för de visste inte om de ville lägga ut så mkt pengar på peters biljett. Förståeligt absolut. 150:- är mycket mer än 60 som det kostar för oss studenter. Men samtidigt så blev jag besviken för jag såg fram emot det så mycket. Så vi får se hur det blir.
Men när jag kommer hem så ser jag att jag inte fått någon post vilket innebär att mitt lönekuvert inte har kommit vilket i sin tur betyder att jag inte fått någon lön. Faaan tänkte jag då. Loggade in på mitt bankkonto och mycket riktigt - ingen lön. Och inte heller någon csn. Va i helvete. Nu har jag 7 kronor på mitt konto och jag har ingen aning om när lönen eller csn kommer. Varför ska det alltid klabba? Blir så förbannad.  Sitter här och det riktigt pyser ur öronen och tårarna är fan inte långt borta. Detta va det sista jag behövde idag. Jag orkar inte med en massa skit just nu. Det var tydligen Inte nog med att jag inte har hittat många här uppe som jag faktiskt kan umgås med. Jag får känna mig ensammast i hela världen. Och det gör jag verkligen. Det finns två stycken här uppe som faktiskt hör av sig till mig och frågar om vi ska hitta på saker utöver skolan etc. Två stycken. Resten måste jag jaga för att jag ska få komma ut och träffa någon annan än Oscar över huvud taget. Jag vet inte hur andra ser på mig, om jag är tråkig eller konstig eller vad problemet är, men jag skulle önska att de som jag träffat som jag umgås med ibland säger det till mig om de inte vill umgås. För den känslan får jag ibland. Suck. Orka. Teorin om spegeljaget passar verkligen in på mig. Så som jag tror att andra ser mig.. och det är verkligen så... Men det är inte så konstigt när det bara är ett fåtal stycken som visat att de verkligen uppskattar min vänskap här uppe. Då vet man inte vad man ska tro. jag gör allt för att visa att jag är en bra vän, sms osv.. men det räcker tydligen inte. Idag är ingen bra dag och jag överreagerar alldeles säkert. Men det är just nu som jag verkligen behöver veta vilka mina vänner faktiskt är. det enda positiva i allt detta är att jag ska träffa en av dem idag innan tränignen. Emmie mitt hjärta. tack.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0