Finito

Då va det dags. Här sitter jag nu kvällen innan hemfärd och känner mig lite vemodig. Pappa kom upp nyss och sa hejdå, han åker till Göteborg tidigt imorgon bitti så jag hinner inte träffa honom mer nu. Fick gråten i halsen märkte jag. Nu känns det ledsamt att åka hem. Vill inte att sommaren ska vara över redan, den började ju alldeles nyss. Vill inte lämna alla vännerna och familjen. Men det finns inte mycket till val tyvärr. På onsdag är det komplettering och på tisdag börjar praktiken. Ska bli himla roligt. =) Men det kommer kännas konstigt att åka från Skåne och inte veta när jag kommer hit igen. Jag vill säga tack till alla mina vänner och min familj för en mysig sommar trots att det inte hänt så mycket, hahaha :P Det har gått för fort verkligen, men om alla månader går så fort som dessa sommarmånaderna har gjort så är det sommar snart igen och jag får vara i Skåne =) Men först är det jullov och då är det Thailand som gäller ;D


Imorgon bär det alltså av hemmåt. Men först ska jag nog träffa Nicole och Therese en sista gång och säga hejdå, sen äta lunch med mamma och sen går tåget halv 4. Vet inte när nästa uppdatering kommer då jag kommer att spendera ett par dagar i Linköping med Oscar först. Så, So long for a few days ;)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0