Första dagen avklarad :)

Då har jag gått första dagen för denna terminen. den blev inte lång med det var inte meningen heller. Skulle presenteras på morgonmötet på skolan så alla vet vem jag är och varför jag kommer ränna rundor på skolan hela terminen. Kändes jätteskönt att starta idag och personalgruppen är stor men jättego. Alla är supertrevliga och hälsade och välkomnade mig varmt så jag kommer nog trivas alldeles utmärkt :) Imorgon börjar alla barnen men då är jag på prakitkantutbildning med kommunen så jag får träffa dem först på fredag när vi ska ha lite insparksaktiviteter med 7orna ute i skogen.

Resten av dagen ska jag spendera med att skriva inlärningsplan för terminen, fortsätta packa uppi lägenheten, men först och främst äta lunch. I'm starving!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0