Hemma :)

Nu är jag äntligen hemma i min lägenhet. MIN lägenhet. Det är lycka. Att få sova i sing egen säng och ha sin egen lägenhet att göra vad man vill i. Även fast jag älskar att vara hemma i Helsingborg över sommaren så är det såå skönt att ha ett eget ställe att åka till, att bo på. Där man kan sköta sig själv, leva som man vill. :) Underbart.
Men trots detta så saknar jag Skåne och Nicole framför allt. Och Therese. och gänget. Sorgligt att sommaren redan är slut. Tyckte inte det hände så mycket. Men men. Snart är det sommar igen och det blir underbart :) *drömmer*

Efter några dagar i Linköping så sitter jag nu vid köksbordet med ett glas cola och min nya favoritchoklad: Plopp Tuttufrutti. Den är svinigt god. Lite ont i ryggen har jag efter allt bärande från bilen men det är sånt man får räkna med. Vi har hållt på och packat och packat upp sedan kl 16 så nu har vi nog satt gränsen för kväll och ska väl mysa lite i soffan så fort Oscar har kopplat in tv:n. Det dröjer nog för han sitter och spelar. Blir jag förvånad? Nej. Blir jag besviken: Ja. Första kvällen... "Skulle bara kolla så det funkar.." Jo tjena. Men jag tänker inte ta den diskussionen första kvällen. Han måste fatta det själv också. men trött blir jag...


Imorgon blir det ännu mer uppackning. Vi har flera kartonger på vinden som ska hämtas ner och packas upp och sorteras och grejjer. Jag har en eller två kartonger med kläder tror jag och det ska bli spännande att se vad som finns i dem. Så är det alltid tycker jag; när man hämtar kartongen med vinterkläderna så blir man förvånad över vilka saker man har där för man har inte sett det på ett halvår. Samma är det med sommarkläderna fast det är nästan ännu roligare :P Nu har jag nästan glömt vilka ytterligare kläder som jag har som jag inte tog med mig till Skåne över sommaren. det återstår att se imorgon helt enkelt.


Nej, nu skaaa jag dra honom till soffan!



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0