Herrejösses..

.. va trött jag är idag. Vaknade nyss och Oscar skuttade ur sängen med bästa morgonhumöret och sa: Jag ska göra frukost till dig. Mitt svar? Varför måste du vara så jäkla pigg?! Haha. Susanna är lite trött idag. Somnade ändå kl 01.30 inatt så det är kanske inte så konstigt. Men ikväll blir det annorlunda, för imorgon börjar jag kl 8 vilket betyder att jag måste gå upp typ halv 7 eller kanske ännu tidigare. Så det blir en tidig kväll ikväll. Läggdax typ kl 10, allra senast kl 11. Måste vara utvilad för min första praktikdag imorgon. Går ior bara till kl 1 imorgon men sen ska jag sitta och skriva inlärningsplanen och på kvällen är det grillkväll med gänget som ska till Indien. Hoppas att det inte regnar bara :S

Nu är det frukost. Puss


Glöm inte kolla på farmor på tv! 11.30-11.45 på TV4 :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0