Hutter i skogen *brr*

Idag har det varit praktikdag såklart och vi har varit i skogen med ännu en sjundeklass :) Jätteroligt har det varit. Skjutit med blåsrör, plockat svamp, haft x-antal sammarbetsövningar, de har badat och massa annat roligt. Dessvärre så har det regnat nästan hela dagen och jag har varit blöt och frusen hela tiden så när jag kom hem hade Oscar tappat upp ett varmt badkar som vi gled ner i och det var såååå skönt! Jag tinade på bara några minuter =) Har redan krypt ner i min pjamas så jag ska bara gå och dega hela kvällen :) Ikväll blir det nog ingen kvällspromenad med tanke på vädret. Men det gör inte så mycket för jag är trött och seg i kroppen + att de visar HIF:s match på TV4sport ikväll! Helnice ju ;) Ska strax ställa mig och göra dubbla portioner med korvstroganoff oxå. Både Oscar och jag ska ha matlåda med oss imorgon så det blir mycket mat att laga ikväll.


Har även pratat med mamma och mormor i telefonen sen jag kom hem. Oscar och jag kör ner till mormor och Bertil på fredag och ska hjälpa dem att fiska kräftor. Verkar som att kusinerna ska dit också så det ska bli roligt. Skönt att det äntligen blir av. Jag är så sugen på att fiska och sörpla kräftor. Myyysigt!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0