Lycka

Jag är lycklig ikväll! Jag kan knappt tro att det är sant. Oscar och jag ska boka en resa imorgon. Äntligen, efter nästan 4 år ska vi få åka på en resa ihop. Jag är svinigt glad och jag hoppas verkligen att det blir såhär nu. Jag vet att jag kanske jinxar det när jag skriver här och jag hoppas verkligen inte att det är så, håller alla tummarna jag har. Kan inte ni göra det också?

Resmålet? Berlin! Om allt går som det ska så flyger vi den 30 oktober och hem den 2 november så det blir en weekend resa till Berlin. Vi kommer att möta upp Daniel och Owen där förhoppningsvis och kanske om syrrorna vill hänga med eller så. trist och bli ensam tjej i en av Europas bästa shoppingstäder lixom ;P Men jag är bara glad om vi kommer iväg!!

Jippie :D

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0