och regnet bara öser ner

Min dator har fortfarande inte återfått internetmedvetandet. Vet inte vad det är för fel. Men med tanke på att jag flyttar hem om en vecka och kommer spendera de kommande tre dagarna ute i skärgården så kommer jag nog klara mig de resterande dagarna. Tur att systrarna och mamma också har datorer som jag kan låna när jag måste uppdatera bloggen.

Som sagt, imorgon åker jag till en stuga ute i Göteborgs skärgård tillsammans med mamma. Vi är borta till torsdag kväll och därför kommer inte bloggen att updateras de dagarna. Vi ska hälsa på mammas morbror och hans fru, va jättelängesen jag träffade dem så det ska bli kul. Men jag hoppas verkligen att vädret är bättre där än vad det är här just nu; det fullkomligt öööser ner utanför mitt fönster. Nog för att det behövs men vad ska man göra i en skärgårdsstuga i tre dagar om det bara regnar. Jag hade planer på sol och bad men om det regnar kan man ju bara sitta inomhus. Vet inte heller om de har video eller dvd i huset eller om de har några roliga kanaler på tv. Det kan bli väääldigt långa dagar. Men förhoppningsvis blir det mysigt. Får ju chansen att spendera några dagar ensam med mammi och det är ju aldrig fel.

Idag ska jag åka en sväng till Väla med Nicolina. Vi har lite hemligheter att uträtta förstår ni ;) Hihi.
Vet inte hur länge vi kommer vara där men det ska bli mysigt iaf. Har iaf lite saker att uträtta så det får ta sin lilla tid =) Efter det så ska jag hem och packa för min vistelese i skärgården. Om man ändå visste hur vädret skulle bli därute så jag vet vilka kläder jag ska ha med mig. Kommer det regna hela tiden så jag bara ska ha med mig myskläder för inomhusmys och jeans och långärmat eller blir det fint så badkläderna och shortsen ska packas ner?

Verkar som om det bara blir regn. Kul.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0