Snart helg

Äntligen är det snart helg. Trots att veckan har gått grymt fort så ska det bli så underbart att komma iväg till mormor på landet, fiska kräftor och träffa kusinerna. Ut på lite promenader om det är fint väder vilket vi hoppas på.
Idag har jag varit på kommunutbildningen på förmiddagen där vi hade besök av mysfarbrorn som gick igenom några av lagarna med oss igen. Gick lagom till lunch och träffade Elin på stan en sväng, köpte min kalasbiljett och även lite smink och smycken till kvällen. Sen struntade jag i eftermiddagens genomgång och vi gick istället till biblioteket där vi satt och pluggade istället. Känner att jag får ta av kommundagarna där det inte är något som är viktigt istället för att ta pluggdagar från praktiken. Praktiken är mycket viktigare anser jag.

Sen träffade jag Emmie och vi gjorde våfflor och kollade på Sunes sommar =) Sen åkte vi och storhandlade. Så nu är frysen fylld igen =) Står just nu och lagar Frisbeebiff och tomatsås :) *mums*


Eftersom vi åker imorgon så lär det inte bli någon uppdatering förens på söndag! Hoppas ni får en bra helg allihopa! Kramar


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0