Duktiga jag

På vägen hem från praktiken idag så körde jag inom CityGross för att köpa lite mjölk och hängen till gardinstången som jag självklart glömde köpa igår när vi va på stan. Köpte även lite mjölk som sagt, juice, milda culiness, en orange paprika, diskborsttillbehör och nån krydda jag glömt namnet på men som jag såg i en tidning till ett recept jag ska testa. Det är en ganska vanlig krydda så jag skyller på tillfällig minnesförlust ;P

Så nu har jag strukit gardinerna och hängt upp dem i hängen som passar och det blev ett riktigt lyft! Dumt bara att den ena längden va felsydd och alldeles sné =/ Sånt blir jag sur på. men Sanna fixar såklart. Tänk va en liten nål kan göra :)

Nu ska jag diska glasen som jag inte orkade diska igår, resten av disken är Oscars. Måste nog diska om några glas oxå som stått upp o ner på diskbänken. Vände på ett imorse som jag skulle ha juice i och höll på att kräkas av den doft som stack upp i näsan när jag vände glaset. Herregud va äckligt det luktade. Ska verkligen inte ställa glas upp o ner på diskbänken igen. Riktigt äckligt. Så diska om de glasen ska jag göra nu. Sen ställa mig och göra köttfärssås.

Ikväll blir det volleyboll som tidigare nämnt.
Men före det ska jag se årets första avsnitt av julkalendern!
Pusshej


KORIANDER, heter det!!! ;P haha

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0