Färdigtvättad

Nu är jag äntligen färdigtvättad för idag! Bara jag själv som skulle behöva en ordentlig all-rengöring ;P Men nu har jag fräschat till mig så gott jag kunde, sminket på och kläderna på. Väntar på Flippan som ska höra av sig så ska vi ner på stan en sväng och titta lite på julklappar och så. Ska köpa något till Oscars mamma bland annat, och till mina föräldrar från Oscar. Jag är färdig med mina julklappar faktiskt, förutom de oscar och jag ska köpa ihop, men de får han fixa - jag drar ju snart till värmen. =)

Fick se Lilla sjöjungfrun innan :) Hihi. Så bra den är =) "Åh, jag hör inga hjärtslag!"

ikväll ska Oscar och jag ut och käka middag och fira vår 4årsdag, som egentligen är på måndag, men då är jag ju i Skåne. Så det blir mys, frågan är bara var vi ska käka?? Något gott och billigt får det bli, som inte heter Pizza, pasta, kebab eller kinamat ;P haha. Så vi får väl se vad vi kan luska fram. Lite sugen på Deli's planka :)


Nu ska jag dra :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0