Home again

Nu har Filippa och jag varit en sväng på stan. Kallt som saaatan är det ute och snön är inte längre snö utan is. Det är bara is på gångvägarna så man halkar omkring, men det va varmt och skönt i affärerna :) Fick köpt jullappen till Monika :) Blir nog kalasbra! =) Så tänkte slå in den imorgon, Oscar ska få se den först.

Nu väntar jag bara på att Oscar ska ringa och säga att han är på väg hem. Måste hitta en bra restaurang ikväll också. Ahwell, allt löser sig nog.

Jag vet att mina blogginlägg är ganska tråkiga för tillfället, emn jag har verkligen inget annat att skriva om ;P haha. Fast, jag kan ju berätta att jag äntligen fått reda på vem den mysteriska Mr X är ;) Fast det vet ju iof inte ni för jag har aldrig nämnt honom. Men min s.k. (=Phaha, elak är hon för att hon aldrig berättat och lät Therese veta först!!!!!) bästa vän har börjat dejta en kille som jag tydligen känner och hon vägrar säga vem det är. Jag visste att det var ett av hennes ex och jag visste ungefär filken tid de va tillsammans men det va ändå svårt att lista ut. Men jag hade rätt, det va den första jag gissade på =) Så duktig jag är!! 

Ostörigt att min Sunes Jul-nedladdning har stannat på 99,9% =P haha

Uppdatering: Nu vet jag varför.... hade igång mitt virusprogram samtidigt och ja. den tog bort allt där... den va nog ganska skadlig för dator då ;P haha

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag tycker den är bra!

kolla in min och säg vad du tycker!

Jag skriver om härliga recept, kändis skvaller, outfits, tips och mycket mer. Följ den med bloggkoll så du håller dig uppdaterad:)

Kraam

//Alma



http://almiiza.blogg.se/

2008-12-13 @ 19:19:17
URL: http://almiiza.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack detsamma :)

2008-12-14 @ 10:51:30
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0