In my place

Igår ökade mitt besökarantal med 20 stycken. Jag hoppas att det va på grund av mitt inlägg om världens barn och att jag kanske nått ut till fler som vill hjälpa till där ute! Ändå fick jag bara en kommentar ;P haha. Lite ironiskt.

Idag blev det en kort dag på praktiken. Eleverna har halv studiedag vilket innebär att lärarna har kvalitetsarbete och lagmöten hela eftermiddagen. Jag passade på att smita efter lunch, är hemma en kort sväng för att hämta min dator, kolla posten och fixa med lite småsaker, ska alldeles strax bege mig till campus med min dator för att sätta mig där och skriva på min praktikuppgift. Ska även försöka skriva imorgon eftermiddag om vi inte har något viktigt inbokat. Känner att jag är så stressad med min uppgift att jag måste ta tid från praktiken för att skriva på den.

Hade ett otroligt givande samtal idag. Det kändes jättebra och jag hoppas att det fortsätter så =)

Ikväll blir jag nog ensam. Oscar ska med all sannolikhet till verksta'n. Så jag får ha en mysig hemmakväll med Desperate houswives eller någon mysig film =)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag har ett toppenerbjudande till just dig,

man blir medlem här - sedan tjänar man enkelt ihop poäng som byts ut av gratis pressentkort. Gå in och bli medlem (helt kostnadsfritt) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11534

2008-12-02 @ 13:12:41
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0