Jag tror att jag är färdig!

Jag tror bannemig det. Att jag är färdig med praktikuppgiften. Det känns konstigt, för det gick fortare än vad jag trodde det skulle göra med utvärderingsbitarna. kanske har jag gjort fel ? Men jag har utvärderat så gott jag kan. Det är svårt att utvärdera. Men jag tror jag haft med allt som man ska i arbetet nu. Let's see:
- Jag har motiverat och knutit mitt arbete till teori
- jag har gjort en utvärdering och analys av mitt arbete utifrån individens synvinkel (så gott jag kan)
- jag har gjort en utvärdering och analys utifrån Forslunds modell
- jag har reflekterat över en del i processen där jag fokuserar på mig själv
- jag har en röd tråd i mitt arbete, där jag alternerar mellan teori och det arbete jag gjort med individen.
- jag har använt mig av teori som jag förklarat och tillämpat i mitt arbete
- jag har försökt skilja på min egen åsikt och förhållandet till teori... (tror jag :S)
- jag har beskrivit mina tankar om fortsatta insatser, alltså att komma med förslag på nya lösningar, vara kreativ
- jag har varit noga med layout och formalia

Hoppas verkligen att jag gjort rätt nu. Kommer säkert pula med den lite till och jämföra med andras och skriva om och hålla på ända tills den ska in den 15 januari. Men nu har jag åtminstonne skrivit den, så jag kan vila i Thailand. Ska låta min handledare läsa den nästa vecka och se om hon tycker jag ska ändra på något.
va duktig jag känner mig :)

-----

Det blev utgång igår. Men det vart inte så roligt som jag hoppades på. Förfesten va astråkig, fsat vi lyckades ha roligt för oss själva trots musiken som spelades. På palace hade vi asroligt alldeles ensamma på dansgolvet i en halvtimme innan folkt kom. vi hoppade runt och dansade som två galningar och bara clownade oss ;P allmänt störda.
sen blev vi typ förföljda av killar som bara tog på oss och aldrig gav upp. tvingade oss att dansa och hålla på. skitäckligt och störigt. vi försökte putta bort dem hela tiden och slog till dem för att de skulle fatta, men icke. tröga östgötar ;P


Imorse sov jag till 12.30. Skööööööööönt.
Nu har jag pluggat färdigt, lagom till att Oscar ska börja plugga ;P
One tree hill om en halvtimme. sen kvällsmys!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0