Läst i tidningen

Hihi, det här är lite roligt :) Läste detta i Metro i en artikel som handlade om de tusentals barn som skickar sina önskelistor och brev till Tomten i Tomteboda. Såhär har 12 åriga Axel skrivit till tomten:

Hej tomten!
Håpas du inte är för stressad inför julen. För om du inte är stressad så har vi någonting gemensamt. Här är några frågor som jag undrar över:
Hur kan du bygga en radiostyrd bil utan utbildning?
Jag tror på gud, men inte på dig.. tycker du jag ska sluta tro på gud och börja tro på dig istället?
Förra året när du va hos oss varför hade du då gummiband runt öronen då?
Och nu till det sista, hur julen kommer? Hur kan den bara komma? Hur kan den bara komma sådär?
Det var mina frågor...
Hej då jultomten. Håpas vi ses snart.
Puss och kram skumbanan!
Ps. Jag älskar juleskum. Ds.


Tyckte den va så jäkla klockren. Ungar är för söta!


Dagen har varit jätterolig. Har varit nere i vår resursklass på förmiddagen och hjälp till där, sviinroligt. Sen kommer Sara x2 och hälsade på. Jag berättade lite om min praktik och vad jag får göra och så, sen åt vi lunch. Efter lunch hade vi möte med soc bland annat, väldigt givande dag med andra ord.
Imorgon ska jag ha ytterligare ett studiebesök, sen hämta min socionomtröja :)

Nu är jag så hungrig att magen värker riktigt ordentligt. Ska nog börja göra mat tror jag.
Pusshej

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0