Ps. I love you

Oscar och jag har precis myst i soffan med pizza och film. Såg Ps. I love you. Oscar gillade den faktiskt. Men hur svårt är det att gilla den? Det är en av de mest underbart söta filmerna jag någonsin sett. Man blir så lycklig av den, man gråter av den, skrattar av den. Underbar. Har ni inte sett den så måste ni göra det! That's an order!

Nu är det söndag kväll. Ännu en helg har rasat förbi i faslig fart. Hemskt att tiden går så fort egentligen. Snart är vi gamla och sen dör vi ;P haha. Positiva klubben här alltså. Nej, men livet går skrämmande snabbt ibland. Det är så man knappt hinner med.

Blir nog en väldigt händelserik och fullspäckad vecka. Mycket som händer på praktiken nu sista veckan innan jag får jullov. Nästa måndag åker jag till Skåne och dagen efter det drar vi till Thaiiiiiilaand :)
I veckan ska jag börja packa så smått. Gå igenom garderoben lite och se om det är något som saknas. kanske prova min bikini oxå så den passar ;P Kommer hela tiden på saker som jag glömt köpa när jag varit i stan. Nu kom jag på att jag måste köpa genomskinliga strumpbyxor, såna vanliga hudfärgade alltså... gärna med lite stayin effekt ;P haha, eftersom jag ska ha en ganska tajt klänning på nyår ;P Sen måste jag kolla om jag har såna dära små strumpr som sitter på undersidan av foten och lite upp över tårna.. måste ha det till mina ballerina.

Ahwell. Nu ska jag nog ta och sova. Upp 6.15 imorgon *gäsp*

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0