Sista dagen

Idag hade jag min sista dag på en av mina praktikplatser, låg och mellanstadiet. Det känns jättetråkigt och jag fick inte chansen att säga hej då till alla. Egentligen har jag praktik till den 16 januari, men det faller sig så illa att jag, de återstående onsdagarna och torsdagarna efter jul, kommer ha andra saker i skolan inplanerat så jag kommer inte dit mer. Däremot har jag flera dagar kvar på högstadiet och det känns jättebra. Är inte redo att säga hej då än!

På vägen hem stannade jag till på U-hälsan och fick nytt recept samt gjorde en snabb undersökning. Bläk.

Nu ska jag spendera eftermiddagen med att vila, smeta in benen med Veet hårborttagningscreme och bara vänta tills Oscar kommer hem. Imorgon är det praktik och massor att göra, sen barnvakt på kvällen =) Sen är det heeelg.

Vad ska du göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag själv dricker kaffe ganska ofta men det är inte bra o göra det till en vana heller bara för att man ska bli pigg. Måste nog ändra på mina sovrutiner.

2008-12-11 @ 15:26:27
URL: http://sandysplace.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0