Torsdagstankar

Idag har jag i stort sett skrivit klart hela förändringsarbetesprocessen i mitt praktikarbete. Nu har jag bara utvärdering och analys av arbetet och av mig själv kvar. Sen kommer hela processen i att ta bort onödig fakta oxå ;P haha. Skriva om och rätta och ta bort och lägga till och ja... sånt ni vet ;P Korrekturläsa arbetet typ tusen gånger innan jag är nöjd :P Men jag fick väldigt mycket gjort när jag satt på campusbibblan idag så det är skönt. Ska sitta hela söndag och skriva tror jag. Synd bara att inte bibblan är öppen då. Men jag tror iof inte att jag behöver ha någon mer bok från biblioteket nu. Har ju skrivit all fakta jag behöver. Iof behöver jag en bok där det står om Forslunds professionaliseringsmodell... ska se om jag hittar den när jag ändå är i skolan imorgon.

Nu ska jag få bort pojken från datorn så han kan laga mat till mig. Är jättehungrig!!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bara att slafs i dej så du orkar!

2008-12-04 @ 17:49:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0