"Behöver direktören en bowlingmaskin??"

Haha. Julkalendern är för jäkla rolig :P Det är inte direkt julkalenderaktigt men det är kul. Man kan ju däremot undra var barnen är någonstans? Bara en massa vuxna som springer runt och larvar sig =P Men Anders och Måns är jäkligt roliga.
Nu har jag precis kommit hem från en runda på mackedonken med Filippa. Pratade lite tentaångest och killar...våra vanliga ämnen alltså :P Jag drog aldrig till skolan idag fär det regnade så värst och jag ville inte släpa iväg datorn då. Men jag har faktiskt fått riktigt mycket gjort hemma, skrivit på bra så nu är det inte sååå himla mycket kvar. Har dock lite böcker till som jag måste kolla igenom för att ha lite mer teoretiska anknytningar till det jag skriver. Men är nästan helt klar med problembearbetningen och det teoretiska. Inledningen, beskrivningen av kuratorsyrket och min praktikplats är färdigt. Saknas gör analyser och utvärdering och reflektioner. Det som är det tråkiga alltså ;P Men det ska nog gå jättebra.

Imorgon är det praktik igen. Ska be om att få gå efter lunch så jag har tid att skriva imorgon också. De två helgerna som är kvar innan jag åker kommer vara fullspäckade så jag måste skriva så mycket som jag kan i veckorna nu. Nu till helgen ska vi ha adventsmiddag här hos oss med Oscars mormor och morfar, så mycket av den dagen kommer gå åt till städning och att förbereda mat och glögg och sånt. Söndagen sen kan jag plugga men vi ska tvätta 14-21 så jag måste plugga hemma. Därför måste jag till campus imorgon och hämta böcker så jag kan läsa hemma. Nästa helg ska Oscar och jag fira 4 år plus att jag måste ha helgen till att packa eftersom jag åker hem på måndagen den 15e där. Sen är jag borta hela jul och nyår och kommer tillbaka till Norrpan den 7 januari igen (min födelsedag). Så jag måste bli färdig med tentan innan jag åker annars kommer jag sitta i Thailand och vara stressad ;P

Ahwell. Kommer att hinna, säkert inga problem :)

Kommentarer
Postat av: märta

heeh ja kollade in julkalendern ja me;P den verklar lite konstig och ojulig men jag brukar vara ett hängivet fan till julkalendern så jag ska väl stå ut i år med.

mm tentan imorgon, du lär väl få se på bloggen hur det kändes...hihi pöss påre

2008-12-02 @ 22:11:52
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: märta

hihi ja kollade också juklalendern! lite konstig men ja brukar härda ut alla 24 programm.

Härligt me thailand! mm du lär väl se på bloggen hur det kändes att skriva tentan...hihi

puss påre

2008-12-02 @ 22:13:52
URL: http://martinaback.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0