va va det jag sa??

Händelserik dag blev det, precis som jag sa. Kastades in i krisbearbetning alldeles själv då min handledare satt i möte, och det va otroligt lärorikt och spännande, men självklart hemskt. Tänker inte säga mer om det än så.

Nu är jag hemkommen från praktik och en 5minuters runda på stan, närmare bestämt Indiska som ligger precis vid spårvagnshållplatsen. Mina älskade leggings som jag haft i 1,5 år har ni gått sönder så jag slängde dem häromdagen och va tvungen att köpa mig ett par nya. Blev såklart likadana, de är så sköna och alldeles perfekt långa. Hittade även en jättefin sjal - vit med blåa blommor och vita fransar. Jättesöt. Den ska jag ha på mig imorgon när jag ska ut på outforskad mark på praktiken. Ska nämligen gå med vår behandlingspedagog imorgon, som är en av lärarna nere i vår resursklass. Ska bli jättespännande!

Nu ska jag kolla klart på One Tree Hill, sen ställa mig och diska. Blää.
Ikväll blir det volleyboll!

Sjal
Min fina sjal :) 

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0