Ensamheten är det värsta som finns.

Här sitter jag nu, ännu en tisdag kväll, utan Oscar. Det är ju inte vilken tisdag som helst heller utan min sista kväll i Norrköping innan jag åker. Jag har haft en jättebra dag och kväll. Varit och tränat, fått lite plugg gjort, haft mysig filmkväll med Emmie =) Men nu sitter jag här ensam igen och det är inte roligt. Hatar att gå från lycka till ensamhet på bara några sekunder. Det är en chockartad känsla. En våg som bara rullar över en. Hemskt är det. Hatar att vara ensam här. Speciellt idag. Det är min sista dag och han är inte här. Som jag grät imorse när han åkte, lika mycket kommer jag gråta innan jag somnar. På ett sätt vill jag verkligen inte åka, samtidigt som jag bara vill härifrån.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0