Gaah :/

Jag känner verkligen paniken stiga inför hemtentan i Människans utveckling. Jag har gått omkring och tänkt att jag kan detta eftersom jag läste det på gymnasiet och det kan jag väl oxå, hyffsat, jag vet typ vad de olika gubbarna står för men jag kan inte placera in dem i psykologiska, pedagogiska eller sociologiska teorier om människans utveckling. Dessutom har jag en vecka på mig och resten av klassen har två, + att jag måste göra ytterligare en uppgift för att jag missar seminariet... blir galen. Men ska sitta med Elin i skolan imorgon och försöka reda ut allt.


Ewa mailade precis och vill att jag ska vara barnvakt på fredag :) money money =) wee. barnen är så himla söta oxå, så det ska bli riktigt kul att passa dem igen!
förövrigt 8 dagar kvar till Egypten. tror jag räknade fel och skrev 8 igår, men då va det 9 och idag är det 8 =) jag är ju inget mattegeni lixom ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0