Nu börjas det

Jajemen, det gör det. På måndag börjar vi som sagt träna =) Det blir både CoreExpress och BootyExpress, och så ska jag försöka träna måndag-torsdag, så många av de dagarna i veckan som jag bara orkar. Det är beach 09 som gäller nu. I sommar ska jag återigen känna mig bekväm i bikini, det har varit dållit med det de senaste två åren. Jävla sambokilon ;P

Oscar ringde precis, nu är han på väg hem =)
Jag ska snart börja göra lite mat. Idag blir det potatisgratäng, nån köttbit och grönpepparsås. förhoppningsvis finns det lite grönsaker oxå ;P jag SKA bli mer nyttig. Nyttig mat i kombination med träning har man ju hört ska vara sunt och bra ;) haha

Måste bara lägga in några citat från filmen igår. Bättre dialog får man fan leta efter! =D

Juno MacGuff: I could like, have this baby and give it to someone who like totally needs it.
Leah: You should look in the PennySaver.
Juno MacGuff: They have ads for parents?
Leah: Yeah! 'Desperately Seeking Spawn.'

---

Punk Receptionist: Would you like a free condom? They're boysenberry.
Juno MacGuff: No, thanks. I'm off sex right now.
Punk Receptionist: My boyfriend wears them every time we have intercourse, it makes his junk smell like pie.

---

Juno MacGuff: I'm just gonna go ahead an nip this thing in the bud. Cuz you know, they say pregnancy often leads to, you know...
[brief pause]
Juno MacGuff: ...infants.



Så jälva ägig film alltså.
SE den se den se den.

Nu ska jag sluta tjata om den! ;P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0