Rännstensungar

Ligger i soffan med täcket uppdraget till öronen och myser mig frisk. SVT1 visar Rännstensungar just nu. Har inte sett den tidigare men det är ju en svensk klassiker så den bör man se, och den är faktiskt bra för att vara från 70-talet. Min kära Cornelis spelar en av huvudrollerna =) Det va längesen jag spelade hans skivor, kanske ska ta o göra det sedan. "Sommarkort" är ju den allra bästa.

Har även gjort klart första uppgiften på tentan som jag ligger efter med, känns skönt att ha kommit igång lite med det iaf. Måste snart börja på juridiken oxå, är en del som ska göras där med.
Men resten av dagen ska jag bara försöka vila mig frisk.

Jag är såå shoppingsugen, fick mersmak av shoppingen i söndags med Monika.


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0