Så typiskt..

Så typiskt. Tjejerna har blivit magsjuka så det blir inget barnvaktsjobb imorgon.
Stackars tjejerna, och stackars stefan och ewa som äntligen skulle få komma ut och göra något roligt.
Men det kommer fler tåg. Hoppas tjejerna blir bättre snart!


har suttit och pluggat med elin i skolan i flera timmar idag. kändes skönt att komma igång även fast jag inte kommit jättelångt  så är det ändå en bit på vägen. Har bestämt mig för att ta Montessori och Freire som pedagoger. Tänkte göra klart de två först och sen gå över på de utvecklingspsykologiska teoretikerna, där blir det nog Eriksson och Freud....eller nåt sånt. Sen har vi de sociologiska kvar och de har jag inte bestämt mig om än.


7 dagar kvar ;D


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0