Sjukis.

Igår efter träningen började jag känna mig lite halvdassig, gjorde egentligen det tidigare på dagen oxå men det gick över och jag åkte o tränade. På kvällen sen började jag frysa nysa och få ont i halsen och huvudet. Så inatt har jag inte sovit speciellt bra. Halsen är alldeles rispig och huvudet värkte + att jag frös o svettades om vartannat, men enligt vår febertermometer (som förövrigt är helt knas, måste köpa en ny) så hade jag ingen feber. Oscar hade oxå ont i halsen men han åkte till skolan ändå. Tur för mig så har jag inga lektioner förens på fredag så jag kan sitta hemma och plugga. Men hur orkar man plugga när man mår dåligt? Behöver inbilla mig att jag har någon med en piska bakom mig som hotar att slå mig om jag inte pluggar tror jag ;P hmm,, men vänta..det där låter ju ganska bra ;) haha. Nejnej.
Typiskt att det är tisdag idag...det betyder ju att oscar ska till verkstaden och sen sova i linköping så då måste jag sova själv. Och det vet vi ju alla att jag hatar, och speciellt när jag är sjuk. Då vill jag att han ska va här och ta hand om mig jue... Hoppas jag kan övertala honom och komma hem istället.
Anyway, nu måste jag trotsa snörvlandet och halsontet och sätta mig och plugga. Men innan jag går, vad sägs om lite fler bilder från Egypten? ;)
      Bild 1: Från hotellrummet, solnedgången bakom bergen.
Bild 2: Framsidan på hotellet, på ena sidan är havet, längre bort ser vi staden Hurghada och ill vänster är det baaaara öken.
Bild 3: Stranden :)
Bild 4: Familjen (+en norsk familj) i vår jeep när vi skulle på "safari" i öknen
Bild 5: I öknen, här ser vi en hägring :) skittufft
Bild 6: Väl framme i öknen red vi på dessa sötnosarna - dromedarer

Das was alles fur denna gången.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0