Sjukisar.

Idag är både jag och Oscar hemma och är sjuka. Det är supermysigt ;P Inte nog med att vi har båda på oss myskläder vilket gör att vi båda blir mycket mera kramiga, dessutom så får vi spendera en hel dag tillsammans. Detta är underbart! Tänk o vi kunde vara sjuka tillsammans lite oftare ;)
Han började känna av halsen någon dag efter mig men har gått i skolan hela veckan hittills ändå. men igår kväll precis när vi lagt oss blev hans hals värre och stackaren har knappt sovit på hela natten, så han valde att vara hemma idag och det tyckte jag va en alldeles ypperlig idé :) Så nu sitter vi båda i köket och pluggar och snyter oss ikapp. Kan det bli mysigare? ;)


Btw. Kan någon ge mig ett sommarjobb? Tack!


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0