Tillbaka till verkligheten

Då va man hemma igen. I Norrköping. Jag svalde gråten i en timme efter det att vi körde från Förslöv idag. hatar att åka från skåne. Längtar alltid tillbaka dit. Längtar till sommaren då jag får vara där i 2,5 månader!! Det ska verkligen bli underbart. Vara nära Nicole, familjen, oscars familj och alla andra underbara vänner som finns där.

Anyway. Det har varit en jättemysig helg. Fick träffat Jonna och sett hennes lägenhet på stattena. Hade sleepover med bästis = underbart!!! Pizza, filmmys och skitsnack halva natten! Resten av natten snarkade Nicole ;P haha
Dagen efter åkte jag till Oscar. Underbart att träffa honom igen efter över en vecka ifrån varandra och att träffa hans familj. Trivs så bra där. Idag va vi på Väla med hans familj. Killarna gick på Micro och rusta medans jag och Monika va på din sko och Gina tricot bland annat. Köpte mig en tröja, en klänning och ett par skor :)

Imorgon börjar civilrättskursen. ska bli jättekul men jobbigt. 5 veckor juridik är alltid stressigt men kul + att jag har den stora hemtentan från förra kursen kvar att skriva. hann ju inte göra den eftersom jag va i egypten. men det löser sig. har 15 veckor på mig att skriva den ;P det är ingen panik. än är man ung ;P
Nu väntar sängen. börjar tidigt imorgon. Köss

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0