Vår i luften

Idag vaknade jag till fågelkvitter och klarblå himmel. Det är underbart. Åkte in till stan strax efter tolv för att göra lite sistaminuten ärenden innan tåget går till göteborg idag. När jag kom ut så kvittrade fåglarna ännu mer, och solen riktigt värmde i ansiktet. Det har den inte gjort alls denna vintern så nu känns det verkligen som om våren är på väg. Underbart :) Fast det känns ju även lite konstigt eftersom det bara är februari =P Det till och med luktade vår!!

Nu ska jag slänga i mig lite mat, packa ner det allra sista och sen sticka till Göteborg. Flyget lyfter från Landvetter vi 7-tiden imorgon bitti :) Betyder att vi landar runt 12 i Hurghada. Ska bli så skönt att komma fram :)

Ni får ha det så bra här hemma, så hörs vi när jag kommer hem igen :)

Kramar


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0