Då va det lördag

Tyvärr känns det som söndag för mig. Ska ju jobba imorgon. Sitter hemma hos Oscar, som precis har åkt, och väntar på att jag ska gå till bussen för att ta mig hem till min säng. Blev ingen direkt sovmorgon för mig eftersom Oscar blev hämtad av killarna halv 9 för att bege sig till Falkenberg där det skulle vara någon biltävling i helgen. Vi hade jättemysigt igår. Såg Morgan Pålsson - Världsreporter och bara höll om varandra. Precis va vi behövde. Har inga direkta planer idag men det blir nog en tidig kväll med tanke på att jag börjar kl 9 imorgon. Sen jobbar jag alla dagar fram tills fredag, det är min sista dag hos henne och det känns ju lite vemodigt. Trivs bra där och har kommit in i rutinerna och så. Nästa måndag väntar en ny brukare som jag ska jobba med under två veckor. Där blir det lite nattimmar oxå.

Mina naglar är fortfarande väldigt rosa.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0