Dagarna flyger..

Dagarna flyger verkligen förbi känns det som. En 9timmars arbetsdag går otroligt fort, jag har bara 4 timmar kvar av min idag. Känns som om jag kom hit precis. Men det är bara andra dagen för mig så risken finns ju att dagarna kommer kännas längre och längre ju fler dagar jag arbetar. Men jag trivs med detta, jag får gå ut på promenader i solskenet (idag är det superfint väder), jag får läsa alla hennes skvallertidningar, jag får känna att jag gör nytta och hjälper någon. Det är oerhört tacksamt arbete måste jag säga.

Sitter och tittar på Oprah nu, det är ett avsnitt om "personerna bakom...". Ett par öppnade en glasskiosk och gick från sex dollar till 500 miljoner dollar. Varför gick inte min glasskiosk så bra? Det såg så gott ut, de tog en skopa glas, la den på en platt yta, plattade till den lite i mitten så det blev som en skål. Sedan la de hallon, nötter, frukt eller vad man nu ville ha i den och gjorde den till en boll och serverade den. Det såg sååå jäkla gott ut. Jag vill ha glass.nu. Attans att jag glömde mina nötter hemma idag. Ahwell, då har jag något att smaska på imorgon :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0