Det blev en dag på stranden

Det blidde ett par timmar på stranden med mor. Jäklar va varmt där va. Blev dock inget bad för det kryllade med brännmaneter på Hamnplan. Illa illa. Men jag hade nog behövt ett dopp för jag kunde knappt ligga still i värmen. Nu ska jag iaf kasta mig in i duschen och sen bege mig till jobbet där jag idag ska spendera min första natt. Har knappt sovit något inatt så jag hoppas verkligen inte att jag kommer få problem att sova där. Imorgon ska jag vara på rymmen hela dagen i stort sett med Nicole och Therese med bland annat en snabb tur till danmark för att inhandla nödvändigheter till helgens festival och sedan en sväng till Väla, får dock se om jag följer med på den sistnämnda eftersom jag va där två turer igår :P Men imorgon är det ju löning oxå och då kanske jag kan köpa den där tunikan jag sneglade på. *drömmer*

Nu blir det dusch. Sen jobb.
Bli inte förvånade om det blir dålig uppdatering idag och imorgon, ingen dator följer med på resan.


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0