Duktig måndag

Om nu en måndag kan vara duktig? Det är snarare jag som är duktig på en måndag =P Haha.
Fick en skön sovmorgon ute i mitt lilla hus. Vaknade dock strax innan 7 när pappa skulle köra till Göteborg och passade på att smita in och kissa. Somnade om genast och vaknade lagom till Våra bästa år. Låg kvar i sängen under hela programmet och mös med min kudde.  Väl uppe tog jag mig en tallrik fil och flingor, satte mig vid tv:n och hade knappt ens hunnit ta sista tuggan förens mamma ropar att vi ska gå ut och gå. Det blev en riktig powerwalk och rundan tog en timme att gå. Jätteskönt va det. Fick även prova mammas stavar och det kändes i armarna, riktigt skönt. Nu sitter jag och baljar i mig vatten och ska strax hoppa in i duschen och sedan göra mig iordning för första dagen på nya jobbet. =)

Ikväll spelar HIF hemmamatch mot Djurgården. Blir tyvärr ingen biljett till Olympia för mig ikväll eftersom jag jobbar till 9. Men radion hoppas jag kan stå på där så jag kan få lyssna för det lär nog bli en djurisk fajt ;P haha. Dagens matchposter:



haha. skansen kommer till Olympia ;P

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Var med i min tävling om ett par örhängen sponsrade av misterbling :)



http://wictoriia.blogg.se/2008/july/tavling-4.html#comment

2008-07-21 @ 13:18:07
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0