En kväll i solnedgången

Igårkväll, efter en mysig dag med Nicole på stranden, så packade jag ihop de saker som oscar ska ha med sig när han sticker tillbaka till Norrköping på torsdag. Kan inte fatta att sommaren nästan är slut och att vi ska åka hem. Känns konstigt. Men som jag har skrivit tidigare så är det något jag på nåt sätt gått och väntat på, som om livet är pausat, eller som om jag bara väntar på att nästa halvlek ska börja. Det är en pausvila helt enkelt, det är det som sommaren är.
Väl hos Oscar tog vi moppen och körde ner till vårt favoritställe - Magnarps strand. En liten hamn, med en liten hamnkrog och en liten strandkant. Ute på piren finns det stora stenar att sitta på och där satte vi oss med vars en glass och mös i solnedgången. Precis ett sådant avsked vi behövde nu. Ska vara ifrån varandra i två veckor, tills jag kommer hem igen den 12e augusti. Men det kommer att gå grymt fort det vet jag, denna veckan är fullspäckad med jobb och aktiviteter, veckan efter det är jag ledig och då ska mamma och jag iväg på en liten tur, får se vart det bär.

Nu ska jag strax in till stan och träffa Nicole. Vi ska gå en snabb runda och kolla lite, inte köpa något - iaf inte jag ;P Det finns det inte pengar till. Däremot ska jag se om de shortsen jag köpte finns i 38, tyckte 36orna va liite små när jag kom hem. Men annars duger dem oxå. Är ju tänkt att låromfånget ska minska lite till Thailandsresan vid jul ;P

Men om jag ska hinna träffa Nicole så måste jag duscha nu ;P

    
   

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0