.

Den sega söndagen hos Oscar har fortsatt i en lika seg söndagkväll hemma hos mig. Har sovit alldeles för mycket idag, men huvudet har varit påväg att sprängas flera gånger om och det har varit jätteskönt att bara sova och ta det lugnt, spela lite poker och pussas med älsklingen. Precis det jag behövde efter att ha jobbat så mycket de senaste veckorna och inte fått chansen att sova ut ordentligt. Men nu återstår det att se om jag kommer kunna somna ikväll efter att ha sovit så mycket =P

Imorgon ska jag börja nytt jobb. Spännande och väldigt roligt ska det bli =) Saknar dock mitt gamla jobb redan för jag trivdes så bra och jag har träffat så många underbara tjejer och några inte fullt så underbara ;P haha.

Nu ska jag bara spendera kvällen i soffan, förhoppningsvis med mamma och pappa och en bra film eller något. Har inte fått umgås så mycket med dem under sommaren och imorgon börjar pappa jobba igen efter 4 veckors semester så man får ju passa på.

Nästa helg är det ju Helsingborgsfestivalen och det ska bli så jäkla roligt =) Verkar som om det blir lite bättre väder i veckan och det skadar ju verkligen inte!

Har inte alls något att skriva om känner jag. Bara fyller mina inlägg med tomt prat. Så jag slutar skriva nu ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0