Festivalkväll med Therese

Igår hade jag en alldeles underbar kväll med Therese. Det blev förfest hemma hos henne på Elineberg med drinkar, sminkning och lockning av hår. Jättemysigt =) Tyvärr kunde inte NIccan va med, dumma kinamat som det är soja i :( Men vi hade kul ändå och efter iordninggörandet hemma hos Therese stack vi hem till Linnea och Stoffe för förfest nummer 2. Vi och halva hbg kändes det som. Jättemycket folk, men alla var supertrevliga opch vi hade verkligen asroligt. Det blev ännu mer dricka (för mycket :P) och massa minglande, kissepauser och fototagningar :) Vi dansade, gjorde bort oss och hade allmänt asroligt tillsammans med Pada, snecker, "stekarn" och de andra :P

Sen bar det iväg ner till stan, tog dock ett liitet tag för oss att komma dit för vi hade två kisspauser i buskarna på vägen ner. Haha. En gubbe stod och glodde på mig från en balkong när jag sprang in i en buske men det såg inte jag fören jag hade dragit upp byxorna och hoppat över grenarna för att ta mig ut. Vad ska man göra? Nöden har ingen lag! Kissade iaf inte i en trappuppgång som många andra gör. DET är äckligt om något.
I stan så gick vi mest bara rundor och hälsade på folk. Det var oxå riktigt jäkla roligt. Jag ligger lite efter med uppdatering av bilder men jag har bara en från kvällen igår än sålänge så jag bjuder på den :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0